REKLAMAČNÍ ŘÁD - ESHOP

 

Otevřený Ateliér, Havlíčkova 117, Trutnov 54101

1 Obecná ustanovení

Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu Poskytovatele.
Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen "reklamace") musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem a platnými právními předpisy.

2 Záruční podmínky

Poskytovatel odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady.
Záruční doba činí 24 měsíců od převzetí zboží, není-li uvedeno jinak.
Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci.
Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo na vady způsobené nesprávným používáním, skladováním či údržbou.

3 Uplatnění reklamace

Reklamaci je možné uplatnit:

a) osobně na adrese Havlíčkova 117, Trutnov 54101

b) zasláním zboží na adresu Poskytovatele s označením "REKLAMACE"

c) e-mailem na adresu napis@otevrenyatelier.cz

Při uplatnění reklamace je nutné předložit:

a) reklamované zboží včetně všech součástí a příslušenství

b) doklad o koupi (faktura, potvrzení objednávky)

c) popis vady a požadovaný způsob vyřízení reklamace

4 Postup při reklamaci

Poskytovatel je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
O průběhu reklamace bude kupující informován e-mailem nebo telefonicky.

5 Způsoby vyřízení reklamace

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na:

a) odstranění vady

b) přiměřenou slevu z kupní ceny

c) výměnu zboží

d) odstoupení od smlouvy (pouze v případě, že vada brání řádnému užívání zboží)
Volba mezi těmito nároky náleží kupujícímu.

6 Náklady reklamace

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace.
Tyto náklady jsou chápány jako nejmenší nutné a kupující o jejich náhradu musí požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od vyřízení reklamace.

7 Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
Zboží musí být vráceno nepoškozené, neopotřebené, kompletní a v původním obalu.
Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží.
Poskytovatel je povinen vrátit kupujícímu všechny prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

8 Mimosoudní řešení sporů

V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 E-mail: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz

11.9 Závěrečná ustanovení reklamačního řádu

Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.1.2021.
Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu reklamačního řádu.
Změny reklamačního řádu jsou platné ode dne jejich zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.