
REKLAMAČNÍ ŘÁD - ESHOP
Otevřený Ateliér, Havlíčkova 117, Trutnov 54101
1 Obecná ustanovení
Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu Poskytovatele.
Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen "reklamace") musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem a platnými právními předpisy.
2 Záruční podmínky
Poskytovatel odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady.
Záruční doba činí 24 měsíců od převzetí zboží, není-li uvedeno jinak.
Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci.
Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo na vady způsobené nesprávným používáním, skladováním či údržbou.
3 Uplatnění reklamace
Reklamaci je možné uplatnit:
a) osobně na adrese Havlíčkova 117, Trutnov 54101
b) zasláním zboží na adresu Poskytovatele s označením "REKLAMACE"
c) e-mailem na adresu napis@otevrenyatelier.cz
Při uplatnění reklamace je nutné předložit:
a) reklamované zboží včetně všech součástí a příslušenství
b) doklad o koupi (faktura, potvrzení objednávky)
c) popis vady a požadovaný způsob vyřízení reklamace
4 Postup při reklamaci
Poskytovatel je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
O průběhu reklamace bude kupující informován e-mailem nebo telefonicky.
5 Způsoby vyřízení reklamace
V případě oprávněné reklamace má kupující právo na:
a) odstranění vady
b) přiměřenou slevu z kupní ceny
c) výměnu zboží
d) odstoupení od smlouvy (pouze v případě, že vada brání řádnému užívání zboží)
Volba mezi těmito nároky náleží kupujícímu.
6 Náklady reklamace
V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace.
Tyto náklady jsou chápány jako nejmenší nutné a kupující o jejich náhradu musí požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od vyřízení reklamace.
7 Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
Zboží musí být vráceno nepoškozené, neopotřebené, kompletní a v původním obalu.
Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží.
Poskytovatel je povinen vrátit kupujícímu všechny prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
8 Mimosoudní řešení sporů
V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 E-mail: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
11.9 Závěrečná ustanovení reklamačního řádu
Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.1.2021.
Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu reklamačního řádu.
Změny reklamačního řádu jsou platné ode dne jejich zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.